Redacció - 21/06/22
El bàsquet badaloní està d’enhorabona. I no només perquè la Penya sènior masculí hagi recuperat la seva marxa triomfal. Altres clubs també enceten camins de victòria. Un exemple en aquest sentit són els clubs de l’Associació Esportiva Minguella que, aquests darrers dies, han aconseguit tres ascensos de categoria.
El club de bàsquet sènior A femení, que estava a la segona divisió ha pujat fins a la primera divisió catalana. I posteriorment ha arribat a assolir la copa catalana de la seva categoria.
El club sènior masculí A ha pujat a la copa catalana des de la primera divisió on fins ara estava. També el club sènior B masculí, que estava a la segona divisió ha ascendit fins a la primera divisió. Tres ascensos en un final de temporada ple d’èxits, segons han manifestat Joan Garcia, president de l’entitat.
En el cas del triomf a la copa Catalunya, el sènior femení A el va obtenir el 12 de juny passat després de guanyar al Vilassar de Dalt a Cabrils.
Fonts de l’equip han explicat que fa almenys una desena d’anys que un equip sènior de l’AE Minguella no estava a la primera divisió. Actualment, a Badalona juguen en aquesta divisió el Llefià i el Sant Andreu.
Més enllà d’aquesta situació queda l’equip sènior femení de La Penya, que juga en l’àmbit de l’Estat espanyol, concretament a la Lliga challenge.
08/05/25
L’Associació de veïns del Progrés denuncia que s’està reconvertint irregularment un magatzem per destinar-lo a pis turístic